F.A.Q.

Nejčastější dotazy

Otázky & Odpovědi

1. Jak poznám, jaké složky mnou vybraný produkt obsahuje a zda je čistě přírodní?

Pro snadnou orientaci ve složení jednotlivých produktů jsme pro Vás na e-shopu ke každému produktu připravili graf. V něm je přehledně znázorněno složení a v procentech jasně popsáno, jaké množství jednotlivých skupin složek daný produkt obsahuje

Více o složení kosmetiky
2. Mohu si vytvořit seznam oblíbených produktů, které mě na vašem e-shopu zaujaly?

Seznam oblíbených produktů si po přihlášení do Vašeho uživatelského účtu snadno vytvoříte kliknutím na ikonku * u vybraného produktu. Všechny takto označené produkty se Vám poté zobrazí ve vašem uživatelském účtu v záložce ''Moje oblíbené produkty''

Více o seznamech produktů
3. Jak funguje Bonus klub? Jak se do něj mohu zaregistrovat?

Za každých utracených 100 Kč na jedné z prodejen nebo na e-shopu získáte jeden věrnostní bod. Za nasbírané body si pak můžete objednat některé produkty, jejich vzorky či informační brožury. Registrace do věrnostního Bonus klubu vzniká automaticky při vytvoření účtu v našem e-shopu. Na Vašem profilu můžete s každou objednávkou sledovat, jak jsou Vám body za nákup připisovány. Platnost bodů není nijak omezena.

Více o bonus klubu
4. Jakým způsobem si mohu nechat objednávku poslat a kolik za dopravu zaplatím?

Objednávku z našeho e-shopu si můžete nechat poslat prostřednictvím České pošty, kurýra PPL nebo do jednoho z výdejních míst Zásilkovny, kde si jí můžete osobně vyzvednout. Za dopravu zaplatíte od 49 Kč za Zásilkovnu, po 98 Kč za poštu a DPD a 108 Kč za PPL. Posíláme také na Slovensko, a to prostřednictvím Zásilkovny za poplatek 88 Kč.

Více o možnostech dopravy
5. Jak mohu svou objednávku uhradit?

Svou objednávku nám můžete uhradit několika způsoby. Při osobním převzetí v kamenné prodejně můžete zaplatit hotově nebo platební kartou. Při zaslání poštou či kurýrem si můžete vybrat z: platbou kartou online, bankovního převodu, poštovní poukázky či dobírky. Všechny tyto způsoby platby jsou zdarma s vyjímkou dobírky, za kterou zaplatíte 38 Kč.

Více o možnosti plateb
6. Jak mám zaplatit svou objednávku dobírkou? Kdy částku uhradím?

Pokud vyberete metodu platby dobírkou, zaplatíte celou částku v okamžiku, kdy převezmete balíček od kurýra, či si jej vyzvednete na výdejním místě Zásilkovny. Za dobírku Vám naúčtujeme 38 Kč, a to i v případě, kdy budete mít objednávku nad 1200 Kč, včetně DPH, tedy běžně s dopravou zdarma.

7. Je osobní odběr na prodejnách BIOOO.CZ to samé jako osobní odběr v Zásilkovně?

Není. Osobní odběr na prodejnách BiOOO.cz je vždy zdarma, avšak osobní odběr v Zásilkovně je zdarma pouze v případě platby převodem. Při platbě na místě, tedy dobírkou, je služba zpoplatněna 38 Kč, a to i v případě, že máte dopravu zdarma. V menu ''platba'' zaškrtněte ''platba dobírkou''.

8. Co mám dělat, když se mi nepodařilo realizovat platbu za e-shopovou objednávku?

Pokud se Vám stane, že Vám v průběhu platby spadne prohlížeč, nebo se stane něco jiného, co Vám zmemožní realizovat platbu, nevytvářejte novou objednávku. Na stránce ''Stav objednávky'' klikněte na políčko ''Zopakovat platbu objednávky'' a pokračujte v platbě Vaší poslední objednávky.

9. Když mi nevyhovuje zakoupený produkt, ale již jsem ho rozbalil/a, vyzkoušel/a, mohu ho vrátit nebo vyměnit? (Např. nesluší mi odstín rtěnky, nebo mi nevyhovuje parfemace krému.)

Zboží, které je již rozbaleno, nebo dokonce použito, nelze bohužel vrátit ani vyměnit. V našich prodejnách však máme velké množství testerů a na požádání Vám i radi odsypeme či odlijeme vzorek produktu na vyzkoušení. Také nabízíme možnost koupě vzorečků některých produktů. Stejně je to se vzorky i na e-shopu. Některé si můžete koupit, nebo Vám rádi na požádání vzorek odsypeme nebo odlijeme a přibalíme ho k Vaší objednávce.

10. Proč nedáváte ke svému nákupu automaticky vzorečky na vyzkoušení, jako např. v parfumeriích?

Výroba vzorků je dosti neekologická a zároveň i nákladná. Snažíme se jít spíše cestou testerů, kterých naleznete v našich prodejnách opravdu hodně. Díky nim si většinu produktů můžete vyzkoušet na vlastní kůži. Pokud nakupujete spíše přes e-shop, můžete si přes naši zákaznickou linku objednat vzorky Vámi vybraných produktů a my je pro Vás rádi připravíme a přiložíme k vaší objednávce.

Vzorky produktů
11. Proč používáte tak velké množství papírové výplně a tolik potravinové fólie, do které balíte jednotlivě každý produkt? Nešlo by najít nějaké ekologičtější řešení? Změna ( Proč používáte tak velké množství papírové výplně a tolik potravinové fólie, do kter

Zboží balíme do krabic, které jsou z recyklovaných materiálů. Velikostně se občas netrefíme, ale je to protože vímě, že krabice nežije jen jednou a zvládne další cestu do světa. Uvnitř krabice si vaše objednávka hoví na eko-výplni. Jsou to ''křupky'' z kukuřičného škrobu, které chrání vaše zboží před zničením. Díky nízké hmotnosti se snižují náklady na dopravu a následná likvidace je snadná. Můžete je zakopat na zahradě, kompostu či sledovat, jak se rozpouští vodou, nebo třeba v záchodové míse. :) Jejich rozklad je naprosto ekologický a neškodný k životnímu prostředí. 

Víčka tekutých výrobků občas obalíme izolepou. Ze zkušenosti víme, že je to lepší řešení, než plakat nad rozlitou tekutinou a posílat zásilku celou znovu. Chráníme tak nejen samotný produkt, ale i zbytek zásilky, který cestuje v balíku s ním.

12. Co mohu udělat pro to, aby mi vaše newslettery nepadaly do nevyžádané pošty?

Přidejte si do e-mailových kontaktů adresu, ze kterého newsletter odesíláme - no-reply@biooo.cz