F.A.Q.

Nejčastější dotazy

Otázky & Odpovědi

1. Jak poznám, jaké složky mnou vybraný produkt obsahuje a zda je čistě přírodní?

Pro snadnou orientaci ve složení jednotlivých produktů jsme pro Vás na e-shopu ke každému produktu připravili graf, ve kterém je přehledně znázorněno složení a v procentech jasně popsáno, jaké množství jednotlivých skupin složek daný produkt obsahuje.

Více o složení kosmetiky
2. Jak můžu sdílet zajímavé produkty se svými kamarády?

Vaše oblíbené produkty můžete se svými kamarády snadno sdílet přes seznamy produktů. Stačí se přihlásit do vašeho uživatelského účtu a vytvořit nový seznam kliknutím na ikonku v detailu vybraného produktu. Seznam si pojmenujete a následně se vám zobrazí ve vašem profilu v záložce "Moje seznamy produktů", kde je také můžete sdílet. Mimo to můžete seznam produktů také využít pro opakované nákupy oblíbeného zboží, kdy už nemusíte objednávku vkládat kus po kuse do košíku.

3. Mohu si vytvořit seznam oblíbených produktů, které mě na vašem e-shopu zaujaly?

Seznam oblíbených produktů si po přihlášení do Vašeho uživatelského účtu snadno vytvoříte kliknutím na ikonku * u vybraného produktu. Všechny takto označené produkty se Vám poté zobrazí ve vašem uživatelském účtu v záložce "Moje oblíbené produkty".

Více o seznamech produktů
4. Proč si nemůžu vyzvednout zboží z e-shopové objednávky v přízemí OD Kotva?

Naše prodejna v přízemí již nedokázala pokrýt potřeby rychle se rozrůstajícího počtu našich zákazníků a na výdej e-shopů se tvořily dlouhé fronty. Proto, a také z důvodu nedostačujícího místa na ukládání e-shopových objednávek, jsme se rozhodli přesunout výdej do naší nové prodejny ve 4. patře, do které se pohodlně dostanete přímým výtahem z přízemí OD Kotva.

5. Jak funguje Bonus klub? Jak se do něj mohu zaregistrovat?

Za každých utracených 100 Kč na jedné z prodejen nebo na e-shopu získáte jeden věrnostní bod, za nasbírané body si pak můžete objednat některé produkty, jejich vzorky či informační brožury. Registrace do věrnostního Bonus klubu vzniká automaticky při vytvoření účtu v našem e-shopu, ve svém profilu můžete s každou objednávkou sledovat, jak jsou Vám body za nákup připisovány. Platnost bodů není nijak omezena.

Více o bonus klubu
6. Jakým způsobem si mohu nechat objednávku poslat a kolik za dopravu zaplatím?

Objednávku z našeho e-shopu si můžete nechat poslat prostřednictvím České pošty, kurýra PPL nebo do jednoho z výdejních míst Zásilkovny, kde si ji můžete osobně vyzvednout. Za dopravu zaplatíte od 39 Kč za Zásilkovnu, po 85 Kč za poštu nebo kurýra. Posíláme také na Slovensko, a to prostřednictvím Zásilkovny za poplatek 69 Kč.

Více o možnostech dopravy
7. Jak mohu svou objednávku uhradit?

Svou objednávku nám můžete uhradit několika způsoby. Při osobním převzetí v kamenné prodejně v OD Kotva můžete zaplatit hotově nebo platební kartou. Při zaslání poštou či kurýrem si můžete vybrat z online platby kartou, online bankovního převodu, bankovního převodu, poštovní poukázky či dobírky. Všechny tyto způsoby platby jsou zdarma s výjimkou dobírky, za kterou zaplatíte 40 Kč.

Více o možnosti plateb
8. Jak mám zaplatit svou objednávku dobírkou? Kdy částku uhradím?

Pokud zvolíte metodu platby dobírkou, zaplatíte celou částku v okamžiku, kdy převezmete balíček od kurýra, či si jej vyzvednete na výdejním místě Zásilkovny. Za dobírku Vám naúčtujeme 40 Kč, a to i v případě, kdy budete mít objednávku nad 980 Kč s DPH, tedy dopravu zdarma.

9. Je osobní odběr na prodejnách BIOOO.CZ to samé jako osobní odběr v Zásilkovně?

Není. Osobní odběr na prodejnách BIOOO.CZ je vždy zdarma, avšak osobní odběr v Zásilkovně je zdarma pouze v případě platby převodem. Při platbě na místě, tedy dobírkou, je služba zpoplatněná 40 Kč, a to i v případě, že máte dopravu zdarma. V menu “platba” zaškrtněte “platba dobírkou”.

10. Co mám dělat, když se mi nepodařilo realizovat platbu za e-shopovou objednávku?

Pokud se Vám stane, že Vám v průběhu platby spadne prohlížeč, nebo se stane něco jiného, co Vám znemožní realizovat platbu, nevytvářejte novou objednávku, ale na stránce "Stav objednávky" klikněte na políčko "Zopakovat platbu objednávky" a pokračujte v platbě Vaší poslední objednávky.

11. Když mi nevyhovuje zakoupený produkt, ale již jsem ho rozbalil/a, vyzkoušel/a, mohu ho vrátit nebo vyměnit? (Např. nesluší mi odstín rtěnky, nebo mi nevyhovuje parfemace krému.)

Zboží, které je již rozbaleno, nebo dokonce použito, nelze bohužel vrátit ani vyměnit. V našich prodejnách však máme velké množství testerů a na požádání Vám i rádi odsypeme či odlijeme vzorek produktu na vyzkoušení, popřípadě si můžete vzorečky některých produktů zakoupit. Stejné je to se vzorky i na e-shopu, kde si některé můžete koupit, nebo Vám rádi na požádání vzorek odsypeme nebo odlijeme a přibalíme ho k Vaší objednávce.

12. Proč nedáváte ke svému nákupu automaticky vzorečky na vyzkoušení, jako např. v parfumeriích?

Výroba vzorků je dosti neekologická a zároveň i nákladná. Snažíme se jít spíše cestou testerů, kterých naleznete v našich prodejnách opravdu hodně, a díky kterým si většinu produktů můžete vyzkoušet. Pokud nakupujete spíše přes e-shop, můžete si přes naši zákaznickou linku objednat vzorky Vámi vybraných produktů a my je pro Vás rádi připravíme a přiložíme k vaší objednávce.

Vzorky produktů
13. Proč používáte tak velké množství papírové výplně a tolik potravinové fólie, do které balíte jednotlivě každý produkt? Nešlo by najít nějaké ekologičtější řešení?

Jsme si vědomi toho, že naše balení není příliš ekologické, je však velmi funkční. Je pro nás prioritou, aby Vám dorazily naše, mnohdy velmi křehké, produkty vždy v pořádku a nepoškozené a nemuseli jste řešit reklamace. Z toho důvodu jsme nuceni používat více obalového a výplňového materiálu, který je však možný z velké části recyklovat. Krabice, které na zasílání e-shopů používáme, jsou taktéž námi recyklované. Nicméně je to pro nás stále aktuální téma a pracujeme na ekologičtějším řešení.

14. Co mohu udělat pro to, aby mi vaše newslettery nepadaly do nevyžádané pošty?

Přidejte si do e-mailových kontaktů adresu, ze které newslettery odesíláme - no-reply@biooo.cz